17 Juni!

Snart har vi haft sommarlov i en hel vecka, allt har gått jättefort tycker jag men jag har faktisk hunnit med mycket :)
Idag ringde klockan 9 och då klev jag upp och min syster kom vid tjugo i 10. Sen åkte hon och klippte sig, tog ungefär en timme för hon färga och sånt. Så jag gick med två brev och ut och gick med Adrian och så.

Måste bara berätta en sak, jag ÄLSKAR Ben & Jerry's Cookie Dough! Trodde det inte va sådär jättegott och trodde den skulle vara helt vanlig när jag köpte den ohc det stod "Vanilla Ice Cream With Chunks Of Chocolate Chip Cookie Dough"Men den är så himla god och det är snart slut. Ja! Jag köpte den igår. Förlåt om jga äter mycket :)
Idag ska jag nog köpa en till ^^


Har bara smakat 2 st och vill snart smaka fler. De jag har smakat är de här:





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0