2 juni

mums! glass haha!
Åt en glass på lunchen också, och sen har jag snart ätit två piggelin här hemma. Galen är vad jag är.
Idag fick vi bl.a få reda på lite betyg. Svenska och Musik. Och på matten fick vi reda på poängen på provet vi hade senast och det var typ Samband. Tabeller och Diagram. På G-provet fick jag 9.5 av 10 och på VG-provet fick jag 4.5 av 8. Så fick G+ hehe


Nu har jag inget mer att säga.. bara Grattis till Jessica och Camilla för dom fick en tremänning igår :)


Och jag ska vara barnvakt åt Adrian på lördag, yeeey :) och sen så har jag pratat med min syster lite om i sommar då hon ska ut och köra sin häst så kan jag ta bussen till där hon bor och passa Adrian i några timmar osså ska vi bestämma nån dag som jag kan komma varje vecka :)



Dagens!




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0