Promenad!

Tidigare idag var Camilla och jag ute och gick! Vi började ju med det för nån månad sen, men slutade.. Men nu har vi börjat igen! Och ska försöka gå ut och gå varje dag under hela sommarlovet! :)

Igår blev det ingen uppdatering.. Varför vet jag inte riktigt, det bara blev så.. Och på kvällen var vi i stugan och åt middag och hade det mysigt! :)

Imorgonkväll kommer min kille hit och sover! :) Och så ska vi även hinna med att åka till erikshjälpen och leta tyg! Vill nämligen börja sy egna kläder :).

Har precis beställt 4 par skor och en väska från Cellbes, hehe. De kommer i slutet av Juni^^. Camilla och jag köpte ju kläder för typ en månad sen som det skulle komma bilder på, men det har bara inte blivit så, hehe. Så det kanske möjligtvis kommer in imorgon.. Vi får se!

// Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0