Tatuering

I höst ska jag få ta en tatuering samtidigt som min syster och då tänkte jag ta en sån här stjärna fast en mindre på handleden :)


(Hittade bilden på Google)



En sån stjärna exakt ska jag ha fast en mindre då :)



För mig symboliserar den McFly, alla i det bandet har en stjärna någonstans och eftersom dom är mitt favorit band så va det självklart att jag skulle ha denna :)

Innan så tänkte jag också på en som det står "The Heart Never Lies" Och istället för Heart så är det ett hjärta. Mcfly ritade den bilden till ett annat mcfly fan så jag tänkte också ha den men ändrade mig igen till stjärnan :)



Här är en jättebra låt:



McFly- The Heart Never Lies




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0