Torsdag!

Har inte haft skola på ett tag nu så jag tycker det är lördag, haha! Tänkte nästan skriva det uppe där..

Egentligen skulle man väl kunna säga att vi fick vårat sommarlov i tisdags, eftersom avslutningen inte är obligatorisk^^.

Jag som längtade så mycket tills det skulle bli sommarlov, och det känns inte ens som sommarlov än! Med det är väl antagligen för att jag inte har varit ute nåt, hehe. OCh inte hunnit träffa några kompisar än.. OCh det har ju bara gått två dagar, så än är det lugnt ;)

Jag sitter nu och kollar på 16 and pregnant och lyssnar på musik. Det är väl mest vad jag ska göra hela kvällen.. Och nyss åt jag parisare för första gången i mitt liv, haha. Nån gång ska ju vara den första ;)

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0