Bollnäs idag!

Idag var, som Sanna sa, Jessica och jag i Bollnäs! Hittade inte så mycket, men lite saker i alla fall. Jessica kommer snart att lägga upp bilder :) Och ja, vi kommer va avundsjuk på Sanna på fredag xD Och den väskan som jag absolut måste ha fanns inte på Kappahl i Bollnäs! Den finns i Valbo, och jag tänkte köpa den då jag var där, men jag gjorde det inte, så nu ångrar jag mig jättemycket! Men man får väl hoppas att den finns kvar i Valbo när vi ska dit nästa gång.. troligtvis så gör den inte det men..
Imorgon kommer min pojkvän så ska han sova hos mig till på fredag, längtar! Och så ska vi tydligen gå ut och gå också för han tycker att jag rör på mig för lite och äter för mycket onyttiga saker, vilket jag också gör xD Plus att vi ska äta pizza så.. men det är ju faktiskt sportlov! (och jag har inte vart ute och rört på mig nå, förutom när jag var på bågskytte, hehe..)
Men nu måste jag sluta blogga för nu har Efterlyst börjat!

/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0