Hej!

Idag blev jag väckt halv 10, för våran granne ville att mamma skulle ut och gå med deras dotter, så det var bara att kliva upp och äta frukost! Sen har jag duschat och städat, och nu sitter jag här!
Tänkte bara säga att min kille kommer hit idag och sover, så jag kommer inte blogga nåt mer ikväll, eller imorn heller för den delen. Kanske lite på kvällen, får se hur det blir ;).
Tänkte även säga att jag vunnit en jacka från FRIDA. Igen! xD. Från Didriksson den här gången oxå. Men nu var det ingen vinterjacka, nu var det en regnkappa! Och även ett par stövlar ;).
Ja, de va väl allt jag hade att säga för den här gången.. Lägger väl antagligen in en bild då kläderna kommer ;). Ha det bra!

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0