Hejsvejs!

Nu sitter jag här och ska snart läsa lokala nätverk (eftersom jag inte läste något igår så måste jag idag..). Vi har ju prov imorgon så jag hoppas det går bra!

Tidigare idag så har jag inte hunnit med så mycket, eftersom klockan bara är ungefär halv två, hehe. Men i alla fall så har jag bläddrat igenom VeckoRevyn och ätit frukost, sen tänkte jag försöka hinna (och orka) städa mitt rum för jag har så litet rum men för mycket saker, hehe. Och sen resten av dagen så ska jag väl bara ta det lugnt och vila så att man orkar med skolan imorgon.

Får se om jag bloggar nå mer idag, för jag ska vara duktig och inte sitta nå vid datorn ikväll ;). Men kanske bloggar då jag har läst klart lokala nätverk.

//Camilla.


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

taack! i en butik i malmö. vet i tusan vad den heter. Ska kolla upp de :) kram kram

2010-03-28 @ 14:47:05
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0