hmm..

Nu är jag väldigt trött och kom hem från skolan för cirka 3 timmar sen. På lunchen så gick jag, Jenna och Kajsa hem till Jenna och där gjorde vi spagetti, gick inte så bra.. den blev lite kletig och vi stoppade spagettin i den minsta lilla kastrullen vi hitta. Osså när vi tog i vattnet så lade vi i spagettin också. Men man ska ju egentligen vänta tills vattnet kokar xD
Sen så mätte vi inte hur mycket spagetti heller så vi bara tog nåt men det va för lite så vi måsta koka mer haha.
Och just ja. Innan vi skulle börja spillde jag och Kajsa ut spagetti över hela köksgolvet och Jennas mamma höll på att damsuga. Så hon var precis klar och hade gått till ett annat rum så vi bara skynda oss att plocka ihop allt och vi lade tillbaka det i spagetti påsen XD


Imorgon är det frilufsdag och jag och Jenna ska ut och pimpla. Så måste ringa till henne ikväll och prata lite om imorgon..

Men nu ska jag gå och titta på Ghost Whisperer. Det ändå jag gör är ju att titta på det haha :P


Ha det bra!


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0