Skolan och lite annat

Nu har jag kommit hem från skolan, så skönt att första dagen e över, hatar måndagar verkligen! De är så stressiga och man blir helt trött på att tänka på måndags mornarna att man har 5 hela dagar framför sig!!
men nu är det äntligen över :)
På onsdag slutar vi kanske efter en lektion!! så kanske vi slutar 5 över 9!
Man tycker att det är onödigt att gå till skolan för en lektion men :P
Då ska jag till bollnäs med Jenna och Kajsa kanske så ska vi äta och  shoppa :D så ska be min pappa pengar haha =)

Nu sitter jag och längtar till onsdag och till 5 över 3 för då börjar ghost whisperer xD
är verkligen beroende av den serien alltså! först brukar jag titta på det 5 över 3 och sen 20 över 5 och på torsdagar så är det klockan 8 två avsnitt så jag kollar nästan hela tiden på det xD
fast det är ganska stört, eftersom det är på samma säsong xD

Men nu ska jag  fortsätta att äta Japp och lyssna på musik :)

En sak jag tycker är konstigt är att jag har högre betyg i engelska än vad jag har i svenska, jag tycker det är ganska konstigt eftersom man pratar alltid svenska och så, fast jag brukar också tänka på engelska för kul ibland och vill också gå IB (tror jag det heter) i gymnasiet, det är en engelsk skola att man har alla lektioner på engelska, eller så vill jag gå estetiska :p
Men det får vi se, har ju som sagt ett år på mig att bestämma mig.


/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0