Jobbig dag!

Idag har varit en väldigt jobbig dag, för idag var det nämligen min tur att stå i kafeterian. Tiden gick så långsamt! Och jag lyfta illa ryggen.. Var tvungen att lyfta en back full med Coca Cola, för hon som var där "orkade inte"! När jag kom hem var jag så slut, så jag ville bara slänga mig på golvet och gråta! Tur att det här var andra och sista gången jag stod där!

När vi stängt kafeterian vid 2 så fick jag en bulle och festis (y) xD. Så Camilla och jag delade på det på vägen hem, sen åt vi nåra kakor (haha, så bra gick det med våran nyttighet..) och sen satte vi oss vid en varsin tv och kollade på samma program, haha!

Skulle egentligen läst på till Lokala Nätverks slutprovet, men orkade inte idag.. Det utger den största delen av betyget, och det är om två veckor! Man ska kunna 9 kapitel, med minst 20 sidor i varje, utantill! Lycka till säger jag bara...

Men nu ska jag blåsa håret!

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0