Sleepy!

Hejsan!
Både SO provet och Hemkunskapsproven gick bra, fast SO provet gick bäst men jag tror inte att något av dom är något att oroa sig för..
Nu ska jag gå och duscha och sen klockan 8 är det Ghost Whisperer och sen är det väl nån skräckfilm eller nåt på Canal + kanalerna man kan se på haha :P

Imorgon slutar jag klockan 14.40 och då kanske jag kommer hem 5 i 3 eller nåt och klockan 3 eller strax efter kommer min syster och Adrian och Adrian ska sova här så då blir det att vakna typ två tre gånger mitt i natten och mata honom igen haha! men det gör jag så gärna ;P
Längtar!!
6 hela dagar sen jag såg honom nu haha!


Filmerna som jag beställde i måndags kväll har ännu inte kommit :( hoppas de kommer imorgon annars borde det vara nåt fel.. eller?
jaja, nu måste jag gå och duscha och sen ska jag ta glass och ligga i sängen och bara njuta av att det är fredag imorgon!


Men just ja.. vi kommer prata om Sex & Samlevnad imorgon bitti på biologin/kemin.. kommer ju bli intressant haha!



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0