Trött..

Tittar på Medium just nu, kollar ut och det är så jätteljust ute och klockan är liksom strax efter halv 11. Och för typ en och en halvtimme sedan var jga ute på altanen och kände hur varmt det var och det r typ 17 grader eller nåt!! Jag håller på och smäller av också för det är så varmt i mitt rum, har fönstret öppet, elementet avstängt och fläkten på men inget hjälper! Så nu ska jag nog stänga av datorn så det blir svalare innan jag ska sova!

Går till 4 imorgon :( uscha. Fast vi har fotboll på idrotten och det är kul :)) fast på fredag har vi vollyboll.. mindre kul! Jag har alltid hatat uppvärmningarna, men jag gillar att spela själva matcherna hehe.



Sov gott!


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0