2 November

Idag va jag och Jessica och Camilla till en park ganska nära där vi bor för att knäppa kort på den nya Headern vi ska fixa :) innan det så gick vi in till en klädaffär där de också har lite smink och nagellack. Jag tänkte köpa nagellacks borttagning men dom hade inget. Så jag köpte ett topplack och 3 andra nagellack från märket Depend :)
Visar bild imorgon, sitter vid min brors laptop just nu som min pappa kanske ska köpa av honom, min bror vill sälja den här laptopen och köpa en ny och mindre, den här är typ medium, mindre än dom normalstora men större än dom minsta haha. Har ingen aning om varför han vill sälja den här. Jag tycker iaf att den är jättebra :)
Men nu ska jag inte ligga i min säng nå mer, jag ska gå till min brors rum och titta på när han spelar xbox. Han spelar nå Pirates Of The Carribean spel. Han har sin dörr öppen och jag har min så jag ser in till hans rum när han sitter och spelar, när han va den enda som hade en tv för nåt år sen så brukade jag ligga i min säng och titta på hans tv när han hade den på haha.
//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0