*Ingen rubrik*

haha som Camilla sa så var vi till lite affärer efter skolan och det här köpte jag:
Köpte Depend nagellacken (nr: 209 den lila glittriga och nr206, den gråa) Den röda lilla Isadora fick jag på affären Into gratis för att jag köpte något :)
Köpte glitter som Camilla också köpte, men hon köpte en lila/blå likadan som mig till vänster och en vit istället för den som jag köpte som var lite orange brun aktig :) Glittrerna kostade egentligen 49 kronor eller nåt styck men dom har utförsäljning av smink och så så vi fick köpa dom för endast 24 kronor :)
Nu pratar vi på msn om att vi vill gå tillbaka och köpa resten av färgerna som fanns där haha xD
köpte nagellacksbortagning på samma ställe som jag köpte nagellacken på :)
//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0