kläder

Det här köpte jag igår i Stockholm:


ett par svarta leggins med skinn detaljer

två koftor, en röd och en grå :)

en härlig mörkröd kortärmad, den är såå mycket snyggare på, kan ta på mig den imorgon och ta kort :)

Isadora Matte top coat, om man tar det här nagellacket ovanpå ett annat som ett topplack så blir färgen matt. längtar till att försöka mig på lite knalliga färger osså denna :)

den första gula är myrrh oil och man ska ta det över naglarna och nagelbanden i 3 dagar i veckan så naglarna växer ut starkt, den andra är en vit skimmrande nr 105 :) Båda från märket Depend!

Detta är en superfin röd färg från det amerikanska märket O.P.I, älskar färgen och har på mig den just nu!
Färgen heter "The Show Must Go On" om ni skulle vilja se mer på hur färgen ser ut så gå in på google och sök på O.P.I The show must go on :)
Köpte en till O.P.I som är blå/lila jättehärlig och den ska jag få som julklapp!





//sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0