10 Oktober

Jag somnade vid halv 1 igår natt, Adrian väckte mig vid 1 för han gnällde och hade sina ben emellan stolparna i hans bebissäng. Sen vaknde han igen klockan 4, då lade jag honom i min säng och han somnade så fort jag lade honom där haha!
Sen vaknade han vid 7 och jag gjorde välling och sen sov vi till 9 :)
Vid 11-12 tiden gick jag ut och gick med Adrian en sväng sen strax efter 1 sov vi i min säng till klockan 4 på eftermiddagen. Igår kväll badade jag och mamma honom också :D


Den här veckan har vi bild läxa till tisdag och SO prov till Onsdag, Sen ska jag gå och fråga rektorn om han kan skriva på lappen om ledighet. På Torsdag natt smäller det :D då åker jag till Arlanda klockan 1 på natten!!


Adrian i hans lilla badkar igår kväll :)

Jag och Adrian idag när vi skulle ut och gå, Det va svinkallt ute och det blåste så båda vi hade med massor med kläder haha!






//sanna

Kommentarer
Postat av: nike

SVAR: haha oki, den är fett snygg :)

fina bilder!

2010-10-10 @ 21:32:16
URL: http://elinanike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0