Fotboll!

Kollar nu på fotboll med Camilla. Sitter nerkrupen under täcket med chips, godis och choklad ;).

Idag följde Alice med oss hem, för vi hade ingen musik. Var meningen att vi skulle baka, men satt och skrattade istället.. xD. Hon följer även med oss hem imorn, och då hinner vi faktiskt med att göra nånting!

Idag beställde vi även dator! Jättebra, nu ska jag bara städa på mitt skrivbord där den ska stå... Tror att vi får hem den på fredag :D

Ska snart beställa från Ginza med. Mer Sims, haha! Och alla Beck mamma och pappa inte har. Camilla och jag har nämlingen börjat kolla på det, och det är riktigt bra!

Sen nu när mamma är hemma och sjukskriven så har hon fått låna hela säsong 1 av Desperate Housewives :) Så har kollat på första och andra avsnittet idag, och ska försöka hinna kolla på resten också innan mamma lämnar tillbaks det.

Nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen, men klockan 21 ska jag se Navy CIS, det är ju en ny säsong nu!


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0