24 September

Hejsan! Idag började vi halv nio med foto A, då skulle man fota några bilder med olika slutartider och bländare. Sen skulle vi ha haft svenska, men eftersom våran lärare var ute och paddlade med en annan klass så hade vi våran fysiklärare, och han skulle prata om Vassbo-resan vi ska göra vecka 40 :). Kommer nog bli jättekul! Får hoppas att Camilla och jag får låna mammas och pappas digitalkamera att ta med. Min funkar inte, och Camillas drar ut batteriet på engång, och systemkameran blir lite för stor att släpa..

Sen när vi slutade så gick vi och åt lunch och sen så följde Alice med oss hem och väntade på sin buss här. Hon drack te, Camilla åt en skiva sockerkaka och jag banan, haha. Väldigt blandat. Sen kollade vi på Bring It On Again. Märkte då att jag sett början förr, hehe.

Senare kommer dagens outfit och bild på axelremsväskan.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0