10 Augusti

Hejsan! Camilla är på väg till tandläkaren nu, så hon bad mig att lägga upp hennes dagens outfit!


Tshirt - Gina Tricot (ny)
Jeans - Lager 157.

Igår var det meningen att vi skulle övningsköra på kvällen, men både Camilla och jag har blivit värre i våra förkylningar, så vi tar det ikväll istället. Satt mest framför tvn hela kvällen igår. Sa att jag skulle gå och lägga mig tidigt, men det blev inte förrns ett - halv två i alla fall, haha.

Idag ska vi nog inte göra något speciellt. Kolla på DH, lånade säsongen i februari och är fortfarande inte klar. Måste göra det snart, haha! Sen ska jag försöka hinna läsa mina biblioteksböcker och lite körkortsteori. Alltså bara ta det lugnt :)


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0