17 Augusti

Hej! Idag ska Camilla och jag på Hartman för att kolla synen igen. Tydligen ska man göra det varannat år, och Camilla och jag fick glasögon i 8an, så det är nog dags, haha. Jag ska övningsköra dit, så jag hoppas det går bra! Har bara kört 4 gånger på väg, och den 23 har Camilla och jag körlektion! Det värsta är att det är klockan 8 på morgonen, och dan innan skolan..

Men i alla fall. Ska vara på Hartman klockan 2, sen klockan 3 har vi tid på banken. Kommer inte ihåg riktigt vad vi ska göra, men det märks väl, haha. Sen efter det så ska vi till Erikshjälpen! Tycker det är så kul att gå där, hehe. Camilla och jag köper alltid massa böcker, och jag får inte plats med en enda bok till i min bokhylla, så fullt är det! Ska förresten försöka hinna lägga upp gårdagens outfits idag med, och vad vi köpte i Bollnäs innan vi klippte oss.


Tror jag aldrig nånsin haft såhär mycket volym i mitt hår, haha!


// Jessica

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: ja, precis! Åh, låter kul! :) kram!

2011-08-17 @ 12:28:15
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har avslutat smyckestävlingen på min blogg och vinnaren har kontaktas vis mail. Dock så har jag startat upp ännu en tävling nu, så du har chansen igen!

Direktlänk; http://fashiontwisted.com/2011/august/fashionlaw-vinn-valfritt-smycke.html#comment

Hoppas du vill vara med igen och lycka till! =)

2011-08-17 @ 13:13:53
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0