26 Augusti

Idag åkte min mamma till Bollnäs när jag slutade skolan så gick vi till intersport för att köpa reebok easytone skor :D det var halva priset så nu kostade dom 590kr :D


Fick även ett paket idag från nagelvaruhuset :D Mamma sa att jag kunde bara få grejerna nu eftersom det var jag som beställde dom istället för att få dom på min födelsedag ^^




genomskinliga tippar

ny nagelklippare (endast till tippar)

mer akrylvätska

dom här beställde jga inte men dte står att man får en present när man beställer där, förra gången fick jag ett jättefint glitter :D

pensel i strl 6

glitter! såååå underbara färger!!

fler glitter!

och ännu mer haha


Beställde 14 glitter^^

Såhär ser föresten min matte bok ut:

för dom som ville se liksom :)





Nu ska jag hjälpa mamma och pappa att packa för ikväll åker vi!! :D





//sanna


Kommentarer
Postat av: Kajsa Nihlen-SKÅNES STÖRSTA BLOGG!

www.kajsanihlen.se



Hej :) Jag har en Tävling där du kan vinna en GOODIEBAG från ELF smink:)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:)

2011-08-26 @ 22:10:00
URL: http://kajsanihlen.se
Postat av: Kajsa Nihlen-SKÅNES STÖRSTA BLOGG!

www.kajsanihlen.se



Hej :) Jag har en Tävling där du kan vinna en GOODIEBAG från ELF smink:)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:)

2011-08-26 @ 22:10:00
URL: http://kajsanihlen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0