3 Augusti

Hej! Nu kan jag äntligen blogga, haha! Jag och Jessica blev brakförkyld i stugan, så åkte hem tidigare än det var tänkt. Men det är i alla fall lite bättre nu. Sov ju som sagt i stugan inatt, mysigt var det! Men innan det så var Jessica, mamma och jag i Bollnäs. Det här köpte vi:


Ett halsband från JC, en ring och en ansiktsmask från Åhlens. Hittade inte mer än så, men det är ändå nånting!

Nu ska jag försöka skriva en kortfattad version av veckan som gått då Jessica och jag inte hade tid att blogga!
Först på onsdagen skjutsade Marita och Ove mamma, Jessica och mig till Gävle så vi shoppade först och vart till tandläkarn sen. Tror Jessica lägger upp vad vi köpte senare!

Sen på torsdagkväll kom Jessica hit. På fredagen gick vi tre på persmässan med Johanna, sen på lördagen gick vi med Sanna, Madde och Elli! Var mycket roligare på lördagen, haha. Bättre artister också!

Sen i söndags åkte Jessica, Jessica och jag till en strand vid våran stuga och låg där i sex timmar! Glömde solskyddsfaktor också, så blev lite röd ;). Har fortfarande jätteont i låret där jag blev bränd. Känns som att jag har ett sår som blöder varje gång man pekar på det, men aja. Det var kul i alla fall!

I måndags gick Jessica, Jessica, Sanna och jag till öjeparken som Sanna skrev för ett tag sen, mysigt! Och här kommer lite bildspam:


Från persmässan på lördagen. John Lindberg Trio.


Bild på Lotus sen i måndags :)


Bilder från tisdagen kommer nog nån annan gång kanske. Har några på mobilen som inte är inlagd på datorn än!


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0