Dinner

Hej! Idag kom min äldsta brorsa med sin sambos hund som jag fick passa hela dagen :D Han kom vid tio i 8 imorse och han kom och hämtade honom tjugo i 5 ungefär :) Har varit ute nästan hela dagen, var bl.a till lekparken och satt i skuggan på en stor gräsplätt på filt med jessica, camilla, en kompis som är här från Åland och hunden då :P



Imorgon kommer Adrian mitt på dagen så det blir ingen bloggning för mig då!


Mina föräldrar är ju och åker färja över en natt till Åland men kommer hem om nån timme :D det va ganska läskigt att va själv igår natt så jag är glad att Lotus (hunden) kom i några timmar :))

Sen måste jag göra lättlagad mat också så det blev en hemmagjord räksallad :))









//sanna

Kommentarer
Postat av: Alva Asp - Skönhet & Makeup

Hej! Du har varit med och tävlat om ett mini-sminkkit på min blogg. Tävlingen är nu avslutad och vinnaren är presenterad. Vann du? Du hittar inlägget här: http://alvaasp.se/2011/july/tavling-vinn-ett-minisminkkitt.html

2011-08-02 @ 15:53:48
URL: http://alvaasp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0