andra julen..

vi öppnar alltid paket och så den 24e men firar lite smått jul på den 25e också. Den 24e kommer alla syskonen och så hit och vi äter julmat, ser kalle anka, har present öppning och så vidare men den 25e så äter vi också julmat, har lite "finare" kläder och umgås med familjen. Idag kom bara min syster (Adrian var redan här för han sov över) och min yngsta bror hit och åt mat. Min äldsta kunde inte för han och hans tjej flög till Marocko idag :)


Visar mina presenter imorgon då det är ljust ute :P



stökigt rum..men kan klaga på att en 1åring sov med mig ^^




Övningskörde också idag för första gången på "riktigt". I somras hade jag ju inte ens varit på en sån där kurs och vi körde bara på en parkering i typ 10 minuter haha.. Idag körde jga och pappa först på en parkering, sen fick jag backa, lära mig växla osv sen körde vi faktiskt ganska mycket på vägar också fast bara typ där det inte är nå bilar alls haha. Sen körde jag hem fast det tar typ nån minut att köra från parkeringsplatsen hem men ändå ^^







//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0