One direction

Jag är med i en tävling där man kan vinna detta:




One direction är (som ni kanske redan märkt) ett av mina favoritband. Jag älskar dom sjukt mycket och jag upptäckte dom förra året då någon på twitter skickade länk till ett av deras uppträdanden på the X-factor i storbritannien. Jag vet att jag lyssnade på den jättemycket men sen glömde jag bara bort dom.. sedan hörde jag Forever Young (cover) och den 12 Augusti såg jag på Tom's tumblr (från McFly) att han lade ut deras första singel och ja, sen dess har jag varit helt galen i dom. det är alltså 5 killar från Storbritannien och Irland som är mellan 17-19år och dom heter Harry Styles, Niall Horan, Zayn Malik, Louis Tomlinson och Liam Payne. De kom 3a i X-factor och blev signade av SYCO music.
Varje dag ser jag videor med dom, allt jag ser och hör påminner om dom och jag gör mina kompisar i skolan galen (hehe förlåt). Deras första singel What Makes You Beautiful kom ut 11 September 2011 och här är deras video:

Deras första album 'Up All Night' kom ut 21 November (23 November i Sverige) och Sverige blev det första landet i hela världen som fick deras skiva som nummer ett på topplistorna :D


gå in här: http://www.onedirection.se/1d/ och här http://www.onedirectionmusic.com/gb/ och njut av världens bästa band <3



bjuder på en liten julbild på mig med med deras skiva hihi :)










//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0