13 Februari

Hej! Blev ingen bloggning igår, Camilla och jag hade fullt upp! Vaknade vid 10, klev upp, åt frukost och så, sen delade vi reklam och kom hem till ett ungefär. Va helt slut så både Camilla och jag gick och la oss och läste, sen somnade vi såklart. Mamma väckte oss vid tre så klev upp då. Åt typ vid fyra för halv sex åkte vi på revy! :) Liggsår och scendrag hette den. Riktigt kul var det. På vissa ställen satt man och grät för det var så kul, haha! Kom hem vid 9-halv 10 och då kollade vi på slutet av melodifestivalen. Vet inte om det var för att jag inte hörde hela låtarna eller så, men jag tyckte inte nån låt som var med igår va bra :S La mig vid halv 12-12, var jättetrött!

När jag vaknade i morse hade jag sovit 11 timmar, ändå var jag lika trött. Har läst lite läxor och så idag, och ska fortsätta lite senare. Nu ska hjag läsa lite bloggar som vanligt, haha.


En bild från sommaren 2009, haha. Åh jag vill ha sommar nu!


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0