9 Februari

Usch usch usch vad jag hatar de närmaste veckorna!!

Nationella prov i svenska imorgon, matte prov på fredag, svensk redovisning på måndag (!!!). Plus att vi sen måste göra klart en SO grej om I och U-land och sen måste vi skriva en bok (-.-) på biologin om det vi håller på med ist för ett prov ungefär, våran biologi/kemi lärare sade åt oss idag att vi hade den här lektionen och en till lektion på oss att skriva resten måste vi göra hemma. Fanns tydligen inte tid på någon lektion nå mer. plus att vi har New Body som vi måste sälja till Franska resan den 12e Maj och vi måste lära oss 3 franska dialoger utantill för att sen redovisa för franska lärarn. Och just ja, vi har Franska prov nästa onsdag...


Jag kom hem och slängde mig på sängen och grät idag och sen somnade jag och sov till 4, då gick jag och åt. Jag håller på att stressa ihjäl mig känns det som, jag orkar seriöst inte mer!

Hur dum får lärarna vara?? inte tid på lektionerna liksom!!








//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0