Falun

Var till Falun idag och köpte 6 tröjor, ett par jeans leggins och 2 halsband :)


(jag ber om ursäkt för min sugiga kamera, eller det är nog mest lyset som inte funkar bra till kameran)


Första halsbandet

andra halsbandet, skooor haha

Jeans leggins

T-shirt

andra t-shirten. Trycket är exakt likadant som den ovan, fast den här var på rea och det va inte den andra haha
Men har ingen bara svart och vit t-shirt så jag ville ha båda :)

den här t-shirten är skogsgrön så inte lila eller vad man tror

ännu en t-shirt haha

en beige/ljusbrun tre kvarts ärm. Jag ska ta en bild nån gång när jag har den på mig, den är mycket snyggare då haha

Sen köpte jag också en ljus blå jättemjuk kofta :) Jag tycker den är jättesnygg!



Nu ska jag ta en alvedon för mina ben värker haha. Sen ska jag bara vänta på att Amanda kommer klockan 8 :)




//sanna

Kommentarer
Postat av: FATMA | underhållning

Fina inköp :)

2011-01-07 @ 20:49:19
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0