Innan jag dör

Tänkte tipsa lite snabbt om en bok. Vi brukar inte skriva så mycket om böcker här, men jag älskar att läsa! För någon dag sen läste jag ut Innan jag dör av Jenny Downham. Måste vara en av de bästa böcker jag läst! Den handlar om en 16-årig tjej som heter Tessa som har leukemi. Hon vet att hon inte kommer leva så mycket längre, så hon gör en lista med saker hon ska hinna med innan hon dör.



När jag väl hade börjat läsa boken så kunde jag inte sluta, den var så fruktansvärt bra! Om ni inte har läst den redan så gör det!


Nu ska Jessica och jag ut och springa i blåsvädret, haha. Hoppas bara vi hinner hem innan det börjar regna!


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0