2 Juni

Idag vaknade jag vid 10 och låg kvar i sängen och åt frukost och så, sen städade jag badrummet och dammsög hela övervåningen :)



Jag har alltid varit galen i ljus och ännu mer sedan jag hittade denna sida: http://www.candlesbyvictoria.com/

Hon skickar inte ljus utomlands förutom Canada (hon är från USA) men det är kul att titta på ändå tycker jag :)

Här är några ljus som hon har gjort:


Blueberry cheesecake

hot apple pie

lemon lime fizz

pink cupcake

Sinful Strawberry Shortcake
Det här måste vara en av mina favoriter!

Banana coconut Cha-Cha
Denna skulle jag absolut beställa om hon fraktade utanför america!

Caramel Gingered Apple Crisp

Chocolate Peanut butter mudslide




http://www.youtube.com/watch?v=bmvXfbMvaX0&feature=player_embedded#at=26
I den där videon berättar hon lite om hur ljusen luktar!




Jag vill ha!!! haha






//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0