29 Mars

Hej! Såg att ni gillar Camillas naglar, haha^^. Idag så gick vi till 4. Helt okej dag ändå. Ska skriva ett tal på svenskan till Nationella provet som ska vara 5 minuter, varken mer eller mindre. Det kommer bli svårt! Har ingen aning om vad jag ska prata om, och det kommer definitivt gå fortare än 5 minuter, haha!

När vi kom hem idag var vi så fruktansvärt trött, så la oss och sov, det behövdes! Har bakat äppelpaj nyss, så ska äta det snart. Sen klockan 8 blir det Navy CIS på 3an!


Älskar det programmet, det är så bra! :D

Sen klockan 9 är det Desperate Housewives. Är bara på säsong 3, så man kan väl säga att man förstör lite av spänningen när man kollar på nya, haha ;).

Var meningen att jag skulle lägga upp bild på koftan igår, men glömde totalt bort det. Och har ingen aning om var den är nu..

Är förresten ledig på fredag, så skönt! :D Men klockan 2 så ska vi klippa oss och färga håret! :) Men är fortfarande inte riktigt säker på hur jag vill färga mitt, haha. Får väl höra vad frisören tycker ;).



// Jessica

Kommentarer
Postat av: Daniella

Sjukt bra! :D

2011-03-31 @ 09:03:41
URL: http://eastwest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0