31 Mars

Hej! Idag var vi som sagt på föreläsning med Pär Holmberg. Riktigt intressant var det, och så var han rolig också, haha. Sen efter det gick vi på bandymatch när våran skola spelade mot västerås. Men kollade bara första halvleken för det var så fruktansvärt kallt där, haha. Satt på mina vantar för stolarna var så kalla. Hade ingen känsel i fötterna heller när vi skulle gå hem. Det blåste så håret stod rätt ut, haha. Jag hade gärna velat stannat kvar och kollat på hela matchen, men var för dåligt klädd och för hungrig för det ;).

Igår beställde Jessica och jag från Ellos, fast vi precis har beställt från H&M, och så ska vi beställa från Halens snart också... Kommer inte få mycket pengar över, hehe. Håller ju på sparar till en dator också, men hittar aldrig nån jag vill ha.

Imorgon har vi skola mellan 10 och 11. Sen är det risgrynsgröt! :D Haha det är så gott! Sen klockan två så ska vi till Bollnäs och klippa oss och färga håret.

//Camilla

Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

- tack! hör av mig när jag valt ut de länkarna =)

2011-03-31 @ 20:22:38
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0