4 Maj

Hej! Det här blir första inlägget från min dator! Idag gick Jessica och jag till skolan vid 8, fast vi började 9. Var på "mattestuga" före. Har ju snart nationella prov så bäst att förbereda sig ;). Sen hade vi religion då vi fick tillbaka inlämningarna. Jag ska kompletera för att försöka få VG, trodde jag aldrig, haha. Sen på fysiken hade läraren en genomgång i cirka 1½(!) timme. Lite jobbigt.. Men sen hade vi i alla fall betygsprat där också. Vi var bara 9 stycken från klassen där idag, haha. Riktigt lungt och skönt var det ;). Vi är egentligen 19 stycken, men har ingen aning om var alla var. Slutade vid lunch i alla fall, riktigt skönt.

Håller på bli riktigt förkyld nu. Blev inte bättre av att Sanna, Jessica och jag var ute och gick/sprang igår heller. Men skönt var det ju. Måste försöka fortsätta med det!


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0