Paris- 12 Maj

Jag visar varje dag bilder ifrån Paris. Nu börjar jag från den första dagen nr vi åkte till Paris och imorgon visar jag bilder ifrån den 13e då vi var på Disney land och på lördag visar jag från den 14e osv :)





Yasmine och jag

Tjejerna i Franska klassen på arlanda ;)

Flygplanet. Air France!

Frankrike :D

Ännu mer Frankrike :)

....

här sitter vi i den ultrabekväma mini bussen vi fick åka i till hotellet :D den hade svarta jättemjuka skinnsäten :D och tittar man till vänster av bilden i hörnet typ så ser man toppen av eiffel tornet haha, det märkte jag nu :)

Frankrikes största fotbollsarena

nästan vid hotellet

hotellrum

hotellrum

ut genom fönstret

ut genom fönstret åt andra hållet

på kvällen




det va alla bilder jag knäppte första dagen :)



nu ska jag fixa naglarna :)






//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0