Cher Lloyd

Har fastnat för dom här två låtarna den här helgen :)







Imorgon slutar jag 3, bussen från skolan går 15.35 kommer hem vid tjugo över 4 ungefär. Då ska jag läsa igenom till kemi provet på tisdag. Sen ska jag duscha och sen äta, sen plugga ännu mer (kan ganska mycket men måste kunna typ allt) sen klockan 9 ska jag, Jessica, Camilla och Alice på Breaking Dawn :D

Har som sagt kemi prov på tisdag och på onsdag har jag historia prov..vilket kommer gå såååå mycket sämre.. har fått ett papper att läsa och that's it. fattar ingenting! så många krångliga ord..





//sanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! du var med och tävlade om ett smycke på min blogg, och nu är vinnaren dragen. Följ länken för att se om det var du som vann!

http://hannalovisasol.se/2011/november/vinnare.html

2011-11-21 @ 08:10:54
Postat av: Miriam - Fotoblogg

Nu är tävlingen avslutad, kolla om det blev du som vann :)

Har även dragit igång en ny tävling där du kan vinna en valfri ear cuff.



Ha en underbar dag.

2011-11-21 @ 14:30:02
URL: http://fotomojjet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0