shopping

Tänkte lägga ut bilderna på det jag köpte i Birsta igår :)


blev inte så mycket men köpte tre saker till också men dom ska jag få i julklapp :P


mjukisbyxor, dom är grå/vita :)

t-shirt

grå stickad kjol som jag ska ha på julafton :D


topp lack från Sally Hansen och bas lack från Kicks

båda är från kicks och det blåa heter Smokey Tuxedo och det grå/silvriga heter All That Glitters :)


Köpte två O.P.I också, det gröna heter Fresh Frog of bel air och den blåa Gone Gonzo :)



Jag ska nog måla med någon av dom nya ikväll :)) har bställt några nagellack från nelly.com också så förhoppningsvis får jag dom på tisdag :D hoppas jag bara får RÄTT nagellack den här gången..


satt och kollade ut och helt plötsligt ser jag attdet snöar haha, på första advent och allt :') jag som tänkte för flera dagar sedan att det skulle vara perfekt om det snöade på första advent och se vad som hände ^^






//sanna

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vilka fina saker du köpt! Kan tänka mej att den kjolen blir riktigt fin till en röd topp eller röda leggings :)



Vad roligt att du är med och tävlar hos mej!

Var gärna med i min andra tävling som är igång ifall du inte redan är det :)



Lycka till! Kram, Ingrid

2011-11-27 @ 17:56:58
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: simone

åhh, sanna!!! Var har du köpt din t-shirt? :D

2011-11-27 @ 21:16:31
URL: http://gmz.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh vad mycket fint!! :D

2011-12-01 @ 15:11:54
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0