8 Oktober

Blev ingen bloggning för Jessicas och min del igår eftersom Johanna var här! Kollade på Idol och Mr Beans semester och hade mysigt! Skrattade väldigt mycket också, haha. Mr Bean var så fruktansvärt töntig! Men kul hade vi i alla fall :) Lite kul att Matt Willis - Crash var med i filmen också ;). För er som inte vet vem han är så var han med i Busted förr som är ett av mina favoritband.





Nyss var mormor och morfar här och fikade, så Jessica och jag åt först fika, sen när resten fikade så åt vi glass så är inte särskilt hungrig nu, haha.

Ikväll ska vi kanske kolla på Invictus. Har haft den filmen ett tag men alldrig sett den. Börjar väl bli dags nu då! ;)
Bloggar mer senare!


//Camilla

Kommentarer
Postat av: cammie

Har en ny tävling uppe Nu där du kan vinna presentkort på smycken. Var gärna med: http://tuschaa.blogg.se/2011/october/tavling-smyckesboxen.html



Fler tävlingar i min meny på startsidan :)

2011-10-08 @ 18:12:15
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0