17 September

Hej! :) Idag har vi inte gjort så mycket, var på erikshjälpen tidigare idag bara. Köpte 12 böcker, haha! Jag som inte får plats med en enda i min bokhylla.. Men det löste sig! Kommer väl bilder på böckerna senare, köpte två Nicholas Sparks! :) När vi var på erikshjälpen så mötte vi Alice där! :) Stod och pratade en stund. Var hur många som helst som man kände där, men iofs så är inte Edsbyn så stort, haha! Mamma har i alla fall bestämt sig för att ha en loppis nästa september, haha. Så då ska Camilla och jag med dit och hjälpa till och så. I Lobonäs tror jag det skulle vara.

Sen när vi kom hem så la jag mig och vilade, mådde inte så bra. Somnade och sov i typ 3 timmar, haha! Tur att vi inte ska göra något speciellt imorn ;).

Men i alla fall, tänkte lägga upp en bild på sånt som vi köpt för länge sen men inte visat, så det kommer här!


(Camilla som knäppt bilden, så skyll inte på mig ;))

T-shirt från Stadium, linne från H&M och en rexona girl rollon, dom ska tydligen sluta med dom!


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0