17 November

Hej! Inte bloggat igen på ett tag, haha. Har faktiskt hunnit med rätt så mycket dom här tre dagarna. I torsdags var jag till tandläkarn där jag fick veta att jag har onormalt mycket tandsten för att vara 19, haha? Sen igår så klev Camilla och jag upp klockan 9 för att hinna äta två gånger innan bussen till Bollnäs gick vid 12. Vi skulle till arbetsförmedlingen (jobbgaranti för unga) Fick fylla i nåt papper så nu ska vi iväg på onsdag igen. Sen hann vi vara hemma i nån timme bara så skulle vi på Breaking Dawn pt 2! Den var sååå bra!! Jag MÅSTE ha den, haha! Sen på kvällen så plockade vi ut Camillas rum då pappa bytte hennes fönster idag. Så nu sitter hon i mitt rum hela dagarna, förra helgen var det tvärtom ;) 

Idag har vi inte gjort nåt speciellt, ska duscha snart och sen se på Så mycket bättre ikväll. 


Tumblrbild


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0