2 Augusti

Hej! Sitter vid Camillas dator nu, haha. Hon lämnade den på, så passade på att låna den. Ska snart äta nåt, sen dammsuga och sen måla naglarna. Har gått utan nagellack i två dagar, så nu längtar jag till att måla ;) 

I tisdags var vi i alla fall hos Sanna. Jättekul att träffa henne då vi inte setts sen i maj :) Imorgonkväll så kommer hon, Johanna och eventuellt Madde och Elli hit. Så det blir kul! Tänkte sitta på altan och bara ha det mysigt med musik och dricka och så.

I onsdags var vi med Johanna på kvällen. Kollade klart på Millenium-triologin. Måste säga att jag tyckte att tredje filmen var bäst, men gillade allihopa. 

Kommer inte hinna sitta nå vid datorn imorgon, så ska försöka tidsinställa. Tycker inte om när bloggen blir tom, haha.

Fick i alla fall hem min vinst från Erikas Garderob idag, så ska försöka hinna fota det nåt tag. Plus det vi hittade i tisdags här i byn. 

Bild från tumblr. Har fastnat där igen, haha. Följ mig gärna om ni vill, ni hittar min sida här :)


// Jessica

Kommentarer
Postat av: benedit ♥

hej! nu är tävlingen där man kunde vinna ett valfritt iphoneskal avslutad, kika in och se om det blev du som vann!
http://moufieeh.blogg.se/2013/august/vinnaren-av-tavlingen.html#comment

2013-08-05 @ 20:38:54
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0