8 Augusti

Hej! Ingen bloggning på ett tag nu, haha. Men tänkte berätta lite vad vi gjort sen sist.

I lördags så var Sanna och Johanna här. Vi hade det väldigt mysigt. I måndags var vi till Gävle för att skriva teoriprov till körkortet. Klev upp 4.30 på morgonen för att ta buss till Bollnäs och sen tåg mot Gävle. Hann bara åka en station, sen fick vi höra att det var något fel på kontaktledningen, så vi fick åka ersättningsbuss istället. Efter provet blev det likadant på vägen hem, haha. Hade körlektion efter det, så var lagom trötta när vi kom hem. I tisdags hade jag dubbellektion på morgonen och på eftermiddagen körde Camilla. Sen igår hade vi uppkörning. Jag hade 8.15 och Camilla 10.45. Var rätt så nervös innan, men det släppte när jag satte mig i bilen. Båda vi klarade det, så nu har vi körkort! :D Känns så skönt, då det enda vi har gjort nu på slutet är typ att läsa teori och köra. Känns fortfarande helt overkligt, haha. 

Ikväll kommer Johanna hit, så vi får se vad vi hittar på :) Blir säkert att kolla på film eller nåt. Nu lovar vi bättre uppdatering när vi inte måste plugga, haha. Plus att Camilla har bara tre dagar kvar på jobbet, så sen bloggar hon mer också. 

 

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0